Stop Peluh Mulai Hari ini - Belajar Bagaimana untuk Mencapai ia Berjaya

Stop Peluh Mulai Hari ini - Belajar Bagaimana untuk Mencapai ia Berjaya

Semua orang mempunyai beberapa bentuk isu mengenai badan mereka. Kami sebagai manusia bukanlah individu yang sempurna. Kami sentiasa mahu melihat dan merasa yang terbaik tidak kira masa bagi hari itu. Dan juga, mungkin salah satu aspek yang paling penting dalam kehidupan sosial setiap orang adalah bagaimana orang lain melihat anda sebagai seorang yang keseluruhan. Soalan-soalan seperti "adakah mereka suka saya" atau mungkin "saya kelihatan baik" adalah salah satu soalan yang paling relevan kita sentiasa ada dalam fikiran kita. Dengan cara kita sendiri sedikit, kita pergi melalui banyak ritual setiap hari hanya untuk kelihatan terbaik kami. Kadang-kadang ia sudah cukup dan pada masa; ia hanya boleh menjadi terlalu sukar untuk kelihatan dan berasa baik ... Salah satu dilema yang paling meluas di antara manusia hari ini dan masa lalu adalah masalah berpeluh berlebihan. Masalah peluh telah hadir sejak subuh masa tetapi ia tidak sehingga baru-baru ini bahawa ia dianggap sebagai salah satu ancaman terbesar kepada standard dunia kecantikan dan likability.

Peluh sebenarnya tidak besar masalah selepas semua sebenarnya. Di tempat pertama, peluh adalah sesuatu yang badan tidak secara semula jadi. Badan menghasilkan jumlah yang biasa peluh untuk membantu dalam keperluan badan untuk keseimbangan dan suhu biasa. Jika suhu badan meningkat dan menjadi terlalu panas untuk badan maka badan hendaklah memerintahkan beribu-ribu kelenjar peluh bertaburan di seluruh badan untuk membuat dan melepaskan peluh melalui liang-liang kulit. Sebaliknya, jika penurunan suhu dan ia menjadi sejuk untuk badan, ia tidak akan menghasilkan peluh yang banyak dan mengekalkan ia sebaliknya. Tetapi orang-orang tertentu mempunyai masalah dengan ini kerana mereka berpeluh sedalam-dalamnya. Ini jenis individu sama ada mempunyai kelenjar peluh yang terlalu aktif dan liang-liang kulit terbuka yang besar atau mungkin hidup dalam persekitaran yang panas. Jangan bimbang, terdapat pelbagai cara untuk menghentikan peluh bermula hari ini.

Penyelesaian pertama yang anda boleh mempunyai adalah untuk membeli beberapa antiperspirants. Dengan nama itu sendiri, seorang pun boleh sekarang apa yang dilakukan kepada badan. Pada dasarnya, antiperspirant yang menghalang peluh daripada menjadi pada longgar sekali gus mengekalkan badan anda dan kawasan diingini selama dua puluh empat jam. Adalah lebih baik bagaimanapun bahawa anda mencuba produk yang terdapat di pasaran kerana apa yang bekerja untuk seseorang mungkin tidak betul-betul bekerja untuk anda. Cuba dan cuba sehingga anda mencari antiperspirant yang sempurna yang sesuai dengan badan dan gaya hidup anda juga. Kami juga boleh menghentikan peluh dengan mendapatkan Botox! Botox adalah prosedur perubatan mudah yang melibatkan suntikan sesuatu bahan cecair tertentu ke dalam kawasan yang terjejas. Cecair ini kemudian menyelubungi kelenjar peluh yang terlalu aktif dan sederhana jumlah peluh ia menghasilkan dan siaran. Ambil perhatian bagaimanapun bahawa prosedur ini mungkin kos sedikit lebih. Tetapi apa sahaja kaedah untuk menghentikan peluh anda boleh pilih, anda pasti akan mendapat keputusan yang kering dan segar anda sentiasa mahu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar