BioDisc - Penyembuhan Tenaga Alam

BioDisc - Penyembuhan Tenaga Alam

The BioDisc adalah alat yang hebat untuk seisi keluarga. Ia telah terbukti untuk mengimbangi tahap badan-badan tenaga. Dengan kata lain, ia mengimbangkan chakra, unblocks meridian dan membawa Ying dan Yang ke dalam talian. Hal ini dengan menjana tenaga penyembuhan semula jadi yang dikenali sebagai Tenaga Skalar. Sebab itu BioDisc boleh menghasilkan tenaga skalar adalah kerana BioDisc mempunyai 13 mineral semula jadi secara teknikal kejuruteraan yang telah struktur terikat dalam kaca, di peringkat molekul. Tenaga dari mineral ini berinteraksi antara satu sama lain untuk menghasilkan tenaga penyembuhan semula jadi.

Saya mendapati tujuh cara untuk mendapat manfaat daripada tenaga penyembuhan dari BioDisc. Saya mahu berkongsi dengan anda supaya anda boleh mendapat manfaat daripada tenaga penyembuhan semula jadi.

Tujuh cara utama. Mereka ialah:

Masukkan air ke atas permukaan BioDisc atau meletakkan segelas air di dalam BioDisc (untuk 30 minit). Kedua-dua kaedah ini akan memberi tenaga kepada air. Hanya mengambil air itu selepas ia telah bertenaga.
Pegang Disc Bio 20cm dari kawasan yang terjejas dan berputar yang membawa cahaya obor anti-arah jam selama kira-kira 10 minit. Kaedah ini telah dikenali untuk melegakan kesakitan.
Memberi tenaga kepada air (Lihat perkara 1) dan tempat ke dalam botol semburan. Hanya menyembur air di kawasan yang terjejas. Ini adalah berguna untuk luka bakar yang ringan, ruam, terbakar matahari, gatal-gatal dan alahan kulit. Air yang disembur diserap ke dalam kulit. Apabila ia mencapai dermis, ia membebaskan oksigen pada dermis.
Sediakan tenaga kehidupan medan tenaga penyembuhan di bawah katil anda. Sama ada meletakkan BioDisc bawah Bed anda. Atau mengisi 4 botol softdrink dengan air bertenaga dan tempat di empat penjuru katil anda. Kesan meletakkan botol di bawah setiap sudut menetapkan satu medan tenaga positif lembut yang badan anda menyerap semasa tidur.
Wap air bertenaga dan nafas dalam wap air.
Kosmetik sapu seperti krim muka pada BioDisc dalam arah melawan arah jam sebelum memohon untuk kulit anda.
Hanya membawa BioDisc pada anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar